Yorumu yapan: |
Yorumu: |
|
paylaşımın için teşekkürler selçuk, çok güzel bir kare...;)) |
21-04-2007CEST20:19
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Sevemedim şu kenti. Doğum yerim de oysaki ora. Sevebileceğim tek bir yönü yok yav.
Her türden insan var!
Kalabalığı da iğrenç. Kimse kimseyi sevmiyor tanımıyor. Saysay bitmez. İstanbul resimleri görünce bile huzurum kaçıyor. Birde en önemlileri eksik "Kar" yok. |
21-04-2007CEST20:25
|
|
istanbul da yaşayan için başka kentler çok uzakdır oysa ; yani en azından benim için öyle... tüm kalabalığına ve keşmekeşine rağmen seviyorum yaşadığım bu kenti :) |
21-04-2007CEST20:43
|
|
katılıyorum sana selçuk...;) bence de... |
21-04-2007CEST20:53
|
|
şu suları görüp içimden söylemek gelmiyor ama ben de sevmiyorum. daha doğrusu ruhsuzlaşmakta olan insanlarını, gitgide karanlıklaşan sokaklarını vs.
"yaşamak" için durulcak yer değil bence
ama şuanda orda olmayı isterdim doğrusu :) |
21-04-2007CEST20:59
|
|
şu güzellik sevilmez mi ? istanbul'u konuşuyoruz , insanlar her yerde kötüler -ki içte kötülük varsa :) |
21-04-2007CEST21:07
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Dostum orada doğdum. 7 yaşıma kadar oradaydım 2000 de 2 yıl kaldım. En son geçen yıl 1 ay bu sene de gittim. Yaşanmamışlıkla alakası yok. Hiç anlamadığım bir şey ama sonradan gidenler seviyor. Benim yedi neslim oralı doğum yeri de oralı. Ama hiç kimse sevmemiştir.
Selçuğum kötünün kötüsü en kötüleri malesef oradalar.
İş için düşünenler içinse valla burda(Şebinkarahisar'da) kazandığımın 4 katı kazanacağımı da çok iyi biliyorum. (Yani İstanbul'da) Ama huzursuzum orada mutlu edemiyor o kent. Huzur yok. Doğa yok. |
21-04-2007CEST21:21
|
|
bende 23 senedir buralardayım , kişinin kendisiyle alakalı diyelim o zaman bir yeri sevip sevmemesi :) |
21-04-2007CEST21:28
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Tabiki zaten ben sevemedim demiştim en başta :)
Bir de not tanıdığım insanlardan doğum yeri orası olup (85 ve öncesi) hiçbirisinin sevdiğini görmedim.
Sevenler bu benim gördüğüm tabi. Sonradan gidenler ve 85 ve sonrasında orada doğanlar. |
21-04-2007CEST21:29
|
|
bu muhabbetin sonu yok arkadaşlar,zevkler ve renkler kısmına doğru gidiyor çünkü...;) herkesin kendi görüşü... biz ne kadar sevilecek yer yada sevilmeyecek bir yer diye konuşssak da, istanbul yine aynı istanbul...;)) |
21-04-2007CEST21:29
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Şöyle yapalım müsadenizle merakımı da giderirsiniz?
Önce selçuğa sorayım. Ne için veya hangi nedenlerden seviyorsun?
Ve sen aslı ne için seviyorsun veya hangi nedenlerden seviyorsun?
Anket olmuş olur. |
21-04-2007CEST21:33
|
|
;) |
21-04-2007CEST21:34
|
|
şimdi ben başlıyayım o zaman istanbul da doğdum , bütün ilkleri istanbul da yaşadım , ne kadar kaçmak istesem de -ara sıra- kalabalığına alıştım , tabi ki insanların kirlettiği sokakları , köşe başında yeni yetmelerin dizilerden kaptıkları racon muhabbetleri can sıksa da , istanbul güzel geliyor bana anlatamadım sanırım tam olarak ama anlamışsındır umarım murat abi :) |
21-04-2007CEST21:39
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Selçuğum güzel nitelendirilebilir bir kavramdır. Birşey güzelse ve seviliyorsa neden veya nedenleri illaki vardır.
Kimilerine göre rahat geldiği için kimileri kendilerini daha özgür hissediyorlarmış. Kimileri herhangi bir kafeye oturup afedersiniz tabirce "basma çay" hoşuna gidiyormuş. Kimilerine göre bol mekan varmış her türden. Kimilerine göre kimsenin kimseyi tanımaması en güzel şeylerden birisiymiş. Kimilerine göre iş imkanı bolmuş. Kimilerine göre insan bolmuş :)
Bir de not :)
Nişanlım orada oturuyor. Gene sevmiyorum. Yanına gittiğim zaman bile huzursuzum o kentte(Bir arkadaşım kız arkadaşım orada olduğu için demişti-veya erkek arkadaşı) |
21-04-2007CEST21:40
|
|
seviyorum istanbul'u... keşmekeşiyle, boğazda tıkanan trafiğiyle, emirganıyla, sahiliyle üsküdarıyla, yol yapım çalışmalarıyla, çamlıcasıyla, herşeyiyle... kısacası şu sebepten dolayı diye somut birşey diyemiyorum. istanbul'u istanbul olduğu için seviyorum..." o"na nasıl bakıldığıyla ilgili biraz da... ;) |
21-04-2007CEST21:41
|
|
:))) |
21-04-2007CEST21:43
|
|
Bence tamamen imkanlar ve olanaklar için insanlar orada yaşıyor yada sevdiğini ima ediyor, aynı parayı, aynı sosyal imkanları kendi şehirlerinde yada daha küçük doğal bir kentte olsa eminim kimse buna hayır diyemez, yok ben bu şehrin gürültüsünü, kargaşasını yada sabah evden çıkıpta akşam acaba eve dönebilecekmiyim düşüncesini mi sevecek ! |
21-04-2007CEST21:44
|
|
izninizle cumartesi'yi alkışlıyorum :))) |
21-04-2007CEST21:45
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Yaşayın bilgilendirmeler güzel.
ersinim o konuda hemfikiriz. ayrıca düşünsene ya allah göstermesin böyle bir şey varmı ya. sokakta yürüyorsun biri pat çantayı kapıyor. veya bir bayan eve giderken kaçırılıyor.. zaten bu kadar kötü sebep olduğu için güzel olabilecek şeyler siliniyor. |
21-04-2007CEST21:47
|
|
şöyle diyeyim, ben 4 sene boyunca, bir yakadan diğer yakaya gidip gelmek zorunda kaldım okulum nedeniyle. sürekli taşındık sürekli başka başka yerler, insanlar, ortamlar, tanıdım. inanın şu memlekette bir çok olay yaşadım şu yaşımda. ama özellikle istanbuldan uzak kalınca anladım. ben hala seviyorum istanbulu... tabi ki bende burada herşeyin toz pembe olduğunu savunmuyorum. neler yaşıyor insanlar... ama ben seviyorum diyorum, herkes istanbulu sevmeli yada buna benzer demiyorum ki...;) işte zevkler ve renkler...;)) |
21-04-2007CEST21:50
|
|
nüfus plaNlaması ve doğudan batıya bilinçsiz göç -kaba bir tabir afedersiniz- ipini koparan istanbul a gelmişse , istanbul un suçu nedir peki ??? |
21-04-2007CEST21:51
|
|
Söylediklerimiz yanlış anlaşılmasın arkadaşlar bizde İstanbul'u karalama çalışması yapmıyoruz :) sadece fikirlerimizi ve izlenimlerimizi ve birazcıkta gerçeklerini söylüyoruz. Kimsede İstanbul'u sevmesin yada buna benzer birşey demiyoruz ki :)
İstanbul'da yaşayan insanların % kaçı İstanbul'lu ??
Çok büyük bir kısmı sizin tabirinizle ipini koparıp İstanbul'a gelmiş maalesef... |
21-04-2007CEST21:59
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
aslı güzellik anlayışın onlar ise; karmaşalar trafik yalandan bir boğaz görüntüsü ise bu site duyguları ile bence hiçbir alakan yok. Bu site sessizlik ifade eder. Bu site yalnızlığı. Bu site doğayı ifade eder sever bunları. Hariçlerini reddeder.
Hatta kafa yapımız uymadığı durumlardaki üyelerle açık açık demişizdir. Biz böyleyiz gibisine..(Doğru veya yanlış)
Eğer feridun abinin bir kaç eseri ise seni bağlayan bu siteye birşey diyemem.
Uzunca bir zamandır Feridun Düzağaç ın parçalarından kendilerinde bulanlar için gelenler oldu. Olmuştur. Ortak noktayı bu dediğim hiçbir üye ile bulamadım. (istisnalar dışında) Sadece bir kaç parçanın bizi anlatması yetmiyor bize. yüzbinlerce yerine 150 ortak kafa yapısı insanla bir arada olmak bu siteyi anlayanlarla olmak o kadar güzelki..
Selçuğum güzellik anlayışı o noktada işte. İnsan hayattan yaşamaktan zevk almalı birazda. Şartlar zor olsa da.. |
21-04-2007CEST22:01
|
|
ipini koparandan kastım güzellikleri yok eden kısıma , evet bu konu böylece uzayıp gidecek sanırım :))) herkese yaşadığı ve mutlu olduğu yerde huzurlu bir yaşam diliyorum :) |
21-04-2007CEST22:05
|
|
aslında söyleyecek daha çok sözüm var, ama sanırım yanlış anlaşılıyorum ve bu durum beni üzdü açıkçası... :((( ben sadece istanbul hakkındaki fikirlerimi söyledim, onun benim gözümdeki değerinden bahsetmeye çalıştım... ve bu sitede kendimi bulduğum için, aynı kafa yapısına sahip insanlar tanıdığım için buradayım. hekesin ayrı düşündüğü ayrı hissetiği noktalar vardır diye düşünüyorum... :(:( |
21-04-2007CEST22:09
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Malesef aslı.
Bu sitenin yapısı belli. Sevgi ve güzellik değerleri belli.
Karmaşıklık, kargaşa, berbat kötülüklere rağmen bir yer güzel deniyorsa malesef bu site ile o kişinin yakından uzaktan hiçbir alakası yok diyorum(yukarda bahsettiğim feridun abinin bir kaç parçasından kendinden birşeyler bulup takılanları saymıyorum) |
21-04-2007CEST22:12
|
|
yani şimdi bizim bu site ile yakından uzaktan bir alakamız yok mu ? feridun abinin parçalarının dışında ??? |
21-04-2007CEST22:14
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Karar sizlerin arkadaşlar. Güzellik değerleri bu sitenin bellidir. Her zaman da çizgisi belli idi. Feridun abi ise sadece bağlayan sözüm yok dedim. |
21-04-2007CEST22:16
|
|
peki o zaman şöyle desek, sizin oturduğunuz yerde,- ki orası benim memleketim olur- bir sürü olumsuzluk yaşanıyor. ama siz yaşadığınız yeri seviyorsunuz. yada başka bir deyişle, insanlar gülleri sever, ancak dikenleri vardır. ama dikeniyle kabul eder, dikeniyle sever... ;) |
21-04-2007CEST22:17
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Olumsuzluk da neki aslı? bir tane versene :) |
21-04-2007CEST22:18
|
|
neyse, ben böyle düşünüyorum.herkesin kararına da çok şükür saygım var... hepinize iyi paylaşımlar diliyorum... ;)) ve yine de iyi ki hepinizi tanımışım...;) |
21-04-2007CEST22:19
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Yok söyle sen bizde merak ettik inan. |
21-04-2007CEST22:21
|
|
tamam sitenin değerleri belli, biz de bu değerleri paylaştığımızı düşündüğümüz için buradayız ama yaşadığımız şehri sevdiğimiz için bu değerlerden uzaklaşmış mı oluyoruz o kısmını anlayamadım ;) |
21-04-2007CEST22:21
|
|
insan bu. bi elin parmakları bile aynı olmazken, her biri bünyesinde dünyaları barındıran insandan bahsediyoruz. tabi ki herkesin farklı hisleri düşünceleri olur.
her şehrin/ülkenin vs. güzellikleri ve kötü yanları vardır. insan yine hissetmek istediğini hisseder. ben de istanbulda biçok olumsuzluk yaşamıştım. benim de çocukluğum orda geçti ve 6-7 yıldır görmüyorum istanbulu. ama burdan bakınca içimden oralara gelmek gelmiyor. sevmiyorum pek. sevene de saygı duyarız
bu arada, sevgi insanın içinde :) ne istanbuldur ne şarkılardır. sevgi o şeylere değer verir. insanlar değer verir.. |
21-04-2007CEST22:24
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
"ama yaşadığımız şehri sevdiğimiz için bu değerlerden uzaklaşmış mı oluyoruz " o apayrı.
Kötü değerleri yüksek olan bir şeye güzel denmesi veya herşeye rağmen seviyorum denmesi bu site ile alakasız bence. |
21-04-2007CEST22:25
|
|
birşeyi iyi de eden kötü de eden insanlar sa şehrin suçu ne peki ben bu konuya takıldım biraz ? bu şehir için değilmiydi onca çekilen çile , onca savaşlar murat abi ? |
21-04-2007CEST22:33
|
|
fotoğraf paylaşımın için tekrar teşekkürler selçuk... |
21-04-2007CEST22:33
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Şehre suç bulan yookki selçuk. Şuanda sevilecek bir yönü varsa 10 katı kötü olan bir yer güzel olamaz diyorum. Bu site değerleri ilede alakasızdır demek istiyorum. |
21-04-2007CEST22:35
|
|
ben teşekkür ederim aslı... şehrin kötü değerleri yüksek değil bence, insanlar zaman aşımına uğradıkca kötüleşiyor :) |
21-04-2007CEST22:35
|
|
bu güzel tartışma için herkese teşekkür ediyorum ve iyi geceler diliyorum , herkesin fikrine saygım sonsuz ama yine de istanbul u seviyorum :))) |
21-04-2007CEST22:38
|
september
Yönetici Giriş tarihi: 21-06-2002 Yorumlar: 439 |
Siz bilirsiniz arkadaşlar. |
21-04-2007CEST22:38
|
|
istanbul gibi şehir yok kanımca köprüleri yalıları o boğazın muhteşem görüntüsü camileri her şeyi ile bambaşka bir şehir evet kalabalık hemde çok ama aslında insanları o kadar yalnızki..başka bir şehirde yaşayamam sanırım |
24-04-2007CEST22:53
|